Kalkulator pożyczek

Oblicz koszt swojej pożyczki
  • Ile chcesz pożyczyć?

    2000 PLN
  • Okres pożyczki

    15 MIESIĘCY
Kwota pożyczki
Okres spłaty
Kwota raty
RRSO
Całkowita kwota do spłaty
Kliknięcie w przycisk ‘[ZŁÓŻ WNIOSEK]’ pozwala na skorzystanie z usługi świadczonej przez Affiliate Partners Sp. z o.o., polegającej na umożliwieniu złożenia za pośrednictwem Serwisu wniosku o pożyczkę do Paytree Sp. z o.o..

Pytania i odpowiedzi

Pamiętaj, że w przypadku jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na pytania, których szukasz. Możesz się z nami zawsze skontaktować telefonicznie na numer CC.

Jakie warunki należy spełnić, aby otrzymać pożyczkę?

Aby otrzymać pożyczkę SPONTO musisz mieścić się w przedziale wiekowym od 21 do 75 lat, posiadać obywatelstwo polskie oraz minimalny dochód miesięczny w kwocie 1000 zł. Zweryfikujemy również Twoje konto w banku, na które wpływa Twoje wynagrodzenie. Na to samo konto przelejemy Tobie pożyczkę. Potrzebujesz również posiadać aktywny numer telefonu komórkowego – wyślemy Tobie na niego kod autoryzacyjny potrzebny do zatwierdzenia pożyczki.

Po co muszę weryfikować swoje konto w banku?

Podczas wnioskowania o pożyczkę poprosimy Ciebie o wskazanie konta bankowego, na które wpływa Twoje wynagrodzenia oraz zalogowanie się do niego poprzez powszechną usługę krajowej instytucji płatniczej Blue Media (pod nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego) w celu potwierdzenia Twoich danych.

Na jakie konto bankowe zostanie wypłacona pożyczka?

Pożyczkę wypłacimy na Twoje konto bankowe, które wskażesz do weryfikacji poprzez powszechną usługę krajowej instytucji płatniczej Blue Media, podczas wnioskowania o pożyczkę.

Jaką sumę mogę pożyczyć?

Udzielamy pożyczek od 800 do nawet 15 000 zł. To jaką kwotę otrzymasz zależy od Twojej zdolności kredytowej oraz Twojej decyzji.

Na jaki okres mogę pożyczyć?

Pożyczek udzielamy wyłącznie na okres 30 miesięcy.

Jak szybko otrzymam pieniądze?

Pieniądze przelewamy na Twoje konto trzy razy dziennie w godzinach:
8:00 / 11:45 / 14:15

Jak należy złożyć wniosek o pożyczkę?

Wybierając kwotę pożyczki, która Cię interesuje, a następnie wypełniając krótki formularz na stronie. Pamiętaj, że wszystkie dane, które nam podajesz są całkowicie bezpieczne i używamy ich zgodnie ze zgodami, które zaznaczysz.

Jakie dokumenty są potrzebne do uzyskania pożyczki?

Na etapie wnioskowania o pożyczkę nie wymagamy od Ciebie żadnych dokumentów. Jednak przygotuje sobie dowód osobisty, pomoże on Tobie szybciej uzupełnić wniosek.

Czy mogę ponownie ubiegać się o pożyczkę, jeśli kiedyś jej nie otrzymałem?

Tak, Klient może ubiegać się o kolejną pożyczkę po 134 dniach od udzielenia wcześniejszej pożyczki.

Czy mogę ubiegać się o pożyczkę, jeśli nie mieszkam już w Polsce?

Do ubiegania się o pożyczkę SPONTO konieczny jest adres zamieszkania w Polsce.

Jak mogę dokonywać spłat?

Spłat należy dokonywać zgodnie z harmonogramem dołączonym do umowy na rachunek bankowy podany w umowie.

Jak wyliczana jest moja rata?

Rata Twojej pożyczki jest wyliczana na podstawie kwoty pożyczki oraz okresu.

Czy wysokość wszystkich rat w okresie trwania pożyczki jest równa?

Wysokość każdej raty na dzień zawarcia umowy jest równa, za wyjątkiem ostatniej raty, która ma charakter wyrównujący. W ramach dokumentacji otrzymasz harmonogram spłat, w którym znajdziesz kwoty i terminy wszystkich rat.

Kiedy należy dokonać spłaty pierwszej raty?

Wraz z kompletem dokumentacji otrzymasz, obok mowy pożyczki, na której znajduje się informacja o wyznaczonym terminie płatności raty, harmonogram spłat pożyczki, który wskazywać będzie comiesięczne terminy płatności aż do ostatniej raty. Harmonogram wskazuje dzień, w którym rata powinna zostać zaksięgowana u nas w systemie, dlatego istnieje możliwość dokonania wcześniejszej wpłaty, niż data podana na tym dokumencie, dogodną Państwu formą płatności – przelewem bankowym, wpłatą na poczcie czy zleceniem stałym.

Czy mogę zmienić terminy spłaty rat?

Zdajemy sobie sprawę z nieprzewidywalnych sytuacji życiowych, dlatego w SPONTO istnieje możliwość przesunięcia terminu płatności miesięcznej raty po terminowym uregulowaniu pierwszej raty.

Co się stanie, jeśli nie spłacę pożyczki na czas?

Rozumiemy, że czasami może podwinąć się noga, dlatego sugerujemy, by w obliczu przekroczenia terminu spłaty, jak najszybciej skontaktować się pod numer 58 768 08 08 z naszym Działem Obsługi Klienta, postaramy wspólnie znaleźć optymalne rozwiązanie dla obu stron. Dział Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.

Czy wcześniejsza spłata pożyczki bądź wcześniejsza spłata raty jest obciążona dodatkową opłatą?

Wcześniejsze uregulowanie raty bądź całkowita spłata pożyczki przed wyznaczonym terminem nie wiąże się z żadnymi ukrytymi opłatami.

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu optymalnego działania. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close